ONLY LOVER
   

 


ONLY LOVER 

 




 


درد و دل


       آثار بجا يك عاشق


نويسنده



دوستان


دوستان عاشق


موضوعات :


آمار وبلاگ :


لوگوي دوستان


كد جاوا :
 

مثل شــعرای کتاب مدرسه

مثل شعرای کتاب مدرسه

همه حرفاتو از بر میدونم

قصه هایی که میخوای بگی به من

روزی صد بار تو کتابا میخونم

وقتی پای عاشقی میون بیاد

همیشه صحبت غصه و غمه

کوچولوی خوش زبون من بگو

همه حرفا چرا مثل همه؟

تو میگی بدون من دنیا برات زندون تنگه

من میگم بگو عزیزم. تو دروغاتم قشنگه

روزای اول که داغه عشقمون

واسم از فردا و پسفردا میگی

واسم از یه خونه گرم و کوچیک

واسم از بازی بچه ها میگی

ولی فردا میدونم چی پیش میاد

آخر عشقا یه جوره همیشه

همه بهانه ها مثل همه

همه عشقا یه جور تموم میشه

تو میگی بدون من دنیا برات زندون تنگه

من میگم بگو عزیزم. تو دروغاتم قشنگه

تو میگی بدون من دنیا برات زندون تنگه

من میگم بگو عزیزم. تو دروغاتم قشنگه

«کورس بابایی»



نظرات شما عزیزان:

elahe
ساعت18:43---12 شهريور 1391
salam mehdi jan ghalebe ghashangi dari ba matalebe ali

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


نويسنده: Mehdi مورخ: جمعه 10 شهريور 1391برچسب:, در ساعت: 14:59
      |+|


Template By : www.TakTemp.com

 


brokenhearts028

Mehdi

brokenhearts028

http://brokenhearts028.loxblog.com

ONLY LOVER

مثل شــعرای کتاب مدرسه

ONLY LOVER

دنیا را بد ساختن؟؟ کسی را که دوست داری/دوستت ندارد. کسی که تو را دوست دارد/تو دوستش نداری. اما کسی که دوستش داری و او هم تورا دوست دارد به رسم زندگانی به هم نمیرسید. واین رنج است... زندگی یعنی این

ONLY LOVER

قالب بلاگفا

قالب پرشين بلاگ

قالب وبلاگ

Free Template Blog